Mediterranean dream




Τετάρτη 8 Ιουλίου 2015
Μπλε και λευκό. Δύο χρώματα που φλερτάρουν από καταβολής κόσμου στα σοκάκια του ουρανού και της θάλασσας. Ο συνδυασμός αυτός φέρνει στο νου μας δίχως δεύτερη σκέψη καλοκαίρι και Ελλάδα. Δεν είναι, λοιπόν, καιρός να φέρουμε το καλοκαιρι και στην εμφάνισή μας;


Το άσπρο χρώμα αποτελεί έναν υπέροχο ενδυματολογικό καμβά στον οποίο μπορούμε να φιλοξενήσουμε όποιο χρώμα μας περνά από το νου, με σίγουρη επιτυχία.
Ένα λευκό φόρεμα δε, συνιστά την ασφαλέστερη λύση για τς καλοκαιρινές μας εμφανίσεις. Αυτή τη φορά, επέλεξα κι εγώ να το τιμήσω, λοιπόν, σε εξώπλατη έκδοση συνδυάζοντάς το με ένα ζευγάρι μυτερές γόβες στις αποχρώσεις του λευκού και του μπλέ. Παρόμοιες γόβες είχε προσφάτως λανσάρει και ο οίκος Dolce&Gabbana εμπνεόμενος από το μπλέ της Μεσογείου. Φυσικά, με την κατάσταση που επικρατεί στη χώρα, για Dolce&Gabbana ούτε λόγος! Γι' αυτό και το Zara έκανε το θαύμα του και μας χάρισε στύλ με τα ολίγα που διέθετε η τσέπη μας. Άλλωστε, δε χρειαζόμαστε πολλά για να είμαστε εμφανίσιμες




Επέλεξα να τελειοποίησω την εμφάνισή μου με ένα μαύρο τσαντάκι για να ξεφύγω από τον "κλισέ" συνδυασμό τσάντας και παπουτσιού. Εξάλλου, το δόγμα του ασορτί δε θεωρείται πλέον δεδομένο ενώ το mix'n'match έχει κατακτήσει τις καρδιές μας. Σε κάθε περίπτωση, η πιο επισφαλής λύση είναι να "μετακινήσουμε" το ασορτί. Αυτό έπραξα κι εγώ επιλέγοντας γυαλιά σε σχήμα πεταλούδα με μπλέ καθρέπτη, χαρίζοντας παράλληλα έναν 50's χαρακτήρα στο όλο outfit.
Τέλος, επέλεξα μίνιμαλ κοσμήματα σε χρυσούς τόνους για μία πιο λαμπερή πινελια. (όλα από το SA Kostina shop)



Κι επειδή, όπως βλέπετε και μόνοι σας, όλα αυτά συμβαίνουν πλάι στη θάλασσα, θα μου επιτρέψετε να εγκαταλείψω τις γόβες, να πάρω το ψάθινο καπέλακι μου και να χαρώ κι εγώ την καλοκαιρινή μου εξόρμηση!



Υ.Γ. : Και, μεταξύ μας... καλοκαίρι χωρίς λευκό και παγωτό... ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ!


Καλές βουτιές, FashiOnistas!
xxx

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Follow Me On Facebook

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks
eugenia paloumpi. Από το Blogger.

Flickr Images

Flickr Images

Search

Follow me on Instagram

Translate

Video of the day

Copyright © 2015 • FashiON you